Saturday, February 2, 2008

absolutedisorder

ok am sa pun filmul pe hold pentru cateva luni nu ma gandesc acum pentru cate nu asta e ideea
am sa merg la job si de la job la biblioteca sau invers depinde de tura si am sa citesc carti frumoase numai in tramvai si am sa mai vad un film cand ajung acasa inainte sa dorm si
am sa dorm fara vise
si nu ma mai gandesc la nimic intre timp, las rana sa se intinda si dupa o curat pe toata si gata
si la sfarsit o sa zambesc ca o floare neagra asa o sa zambesc
sau poate am sa-l la las pur si simplu pe dani sa aiba grija de mine, desi ma indoiesc ca am sa fac asta

si vreau sa mai spun ca mi-am neindreptatit prietenii. nu e vina lor ca eu sunt cum sunt. iloveyou and sorry and deadshineallnightlong

asta e al doilea weekend in care imi propun sa vad filmele de pe stoc si deja aseara am vazut altceva
am avut asteptari pt ca filmul e norvegian si aproape toate filmele norvegiene sunt foarte frumoase. aproape.
so, aseara am vazut reprise (joachim trier) si cu toate cliseele lui, si veritabile si rasturnate, il recomand tinerilor scriitori din ro
povestea este a doi tineri scriitori debutanti f buni prieteni. unul dintre ei are f mare succes dar intra in depresie so nu mai scrie niciodata iar celalalt o sa scrie tot timpu etc.
ce mi-a placut: povestea depresivului evident : P
ce nu mi-a placut: povestea cu scriitorul pe care il iubesc ei si care s-a izolat de viata literara si care s-a sinucis pt ca unul sa scape de nebunie si celalalt sa scape de complexe si a devina scriitordesucces :D in fine, goseethemovie, macar pentru phillip

daca tot sunt la capitolul filme inca imi mai aduc aminte din cand in cand de sarutul ala mecanic din the bothersome man, de la inceput
nicio bucata de carne insagerata si calduta de dupa sarutu asta n-a reusit sa-i egaleze efectul. absolute disorder

am incercat sa vad ceva de alejandro jodorowski din curiozitate. am descarcat la intamplare the holy mountain. nu stiu de ce am facut asta, trebuia sa-mi dau seama ca daca e ceva cu holy n-o sa-mi placa (fie film realist, suprarealist, horror, comedie sau orice altceva cu holy din start mi-e cam clar ) ca exista acolo o simbolistica foarte complicata sunt de accord, dar cred ca e mixata mai degraba la intamplare, ca la suprarealisti, fara o logica (in sensul de discurs legitimant) in spate. un fel de bombardament cu imagini neconventionale, absurde, grotesti care da, pot sa goleasca mintea, pt ca inteleg ca asta e punctual terminus
in fine, nu mi-a placut dar o sa mai caut si alte filme

No comments: