Friday, June 5, 2009

nothingatall

dani a plecat la munte azi, o sa fiu singura in week-end. una dintre prietenele mele care-si revine foarte frumos dintr-un episod destul de urat s-a mutat aproape, asa ca s-ar putea sa ne vedem, probabil in parc, sa fumam mult undeva pe vreo banca mai ferita de multimea de copii si batrani, o alta prietena pe care am incercat s-o sun pt ca nu ne-am vazut de mai mult de-o luna mi-a trimis mesaj ca nu e in tara si ma suna cand se intoarce, curand a zis, si f bine mi-e dor de ea, o alta prietena m-a invitat pe-afara dar intr-o cu totul alta zona a bucurestiului si nu prea as avea chef sa ies din menajerie, o alta s-a ratacit in reteaua de telecomunicatii, s-ar putea sa ma mut curand poate cand am timp si chef imi fac o selectie dura printre carti, am avut superchef sa ma uit la filme si inca am dar nu stiu de ce nu ma uit. in schimb mi-am descarcat ca adolescentii completeworks la diverse trupe. daca am chef poate ma duc si eu la munte duminica dupa ce lucrez. dar cel mai probabil n-o sa fac nimic o sa citesc o sa pun muzica si o sa fac supercurat o sa vbesc putin la telefon si poate totusi o sa ies in parc sa fumez pe banca ferita de copii si batrani
si va rog foarte mult ascultati asta

No comments: