Thursday, July 31, 2008

far and away

sunt la corabia :) singura cu bunica lui dani care sta in casa la umbra cu usa si geamul sigilate sa nu intre deeeemonul caldurii si desira chestii. ii place la nebunie sa desire chestii. dani si ai lui sunt plecati la severin, asa ca suntem numai noi pana maine. iar la noapte o sa ne fie la amandoua friiiiica. iar maine cand vine dani o sa mergem sa stam cu bunicul meu la tara si iar o sa fie ciudat n-am mai dormit acolo din liceu. si-l luam si pe frate-meu, care in curand ar trebui sa apara pe aici deocamdata sa fumam niste tigari impreuna, job-ul lui e la zece metri mai incolo, si toti patru o sa-l sarbatorim pe bunicu-meu care implineste 83 de ani cred. si e singur pentru ca bunica-mea e la spital, dupa ce trei saptamani a suportat o nevralgie trigemeni acasa si aproape innebunise de durerea care-i inghitea ca un gandac mare si paros si electric tot capul (am vazut-o anul trecut cand a avut o criza din asta si era total incoerenta si instabila desi era f furmoasa. dementa e frumoasa in general nu stiu de ce). dar acum e bine, dupa trei saptamani de foame mananca toata ziua si se cearta cu maica-mea. maica-mea nu e deci in cor. deocamdata, este internata cu bunica-mea la slatina. taica-meu e si el singur cu miky. pt ca serban si gabi sunt separate. ca si data trecuta cand am fost la cor. taica-meu implineste si el pe 8 august 54 de ani. cred :D. eu implinesc si eu pe 29 august 29! de ani. dar nu-mi pasa. deocamdata.
mai devreme am fost in curte si am ciopartit niste nuci, am mainile verzi (nu mai stiu cu cine ma certam, cred ca la savarsin, pe culoarea pe care o lasa nucile verzi pe maini, eu ziceam si zic verde, contrazicatorul zicea negru), am mancat pere si prin gradina mai sunt mere, prune, struguri abia parguiti dar unele boabe sunt excelente, si legume si gaini :D gaini urbane, cumparate de la fabrica si hranite de veterinari. nu le suport. nu suport niciun fel de gaini. la prima ora mi-a trimis sms alina care era infundata in biblioteca nationala. tot singura in toata biblioteca probabil :D m-am conversat cu oana putin si astept sa se trezeasca diana ca sa ma duc si eu dupa sa dorm :) si astept sa vad cine mai intra de fapt :P
mi-am luat o multime de carti la mine dar nu ma hotarasc ce sa citesc. deocamdata am citit cateva pagini din fantaneru, dar n-am stare. probabil dupa-amiaza. am mai citit pe net chestii intre doua drumuri pe-afara. intre timp am descoperit si mingea pe care am cumparat-o anul trecut de la mare si f bine ca in week-end-ul viitor mergem si am chef sa ma joc. sa nu uit sa caut si salteaua si si umbrela.
aseara trebuia sa ma intalnesc cu doina si george, care se pare ca nu merg la mare, si cu madi, care asteapta sa-i pov cum a fost la lenny kravitz.
si a fost ok, pt muzica aia am mers, curata, fara ruperi de ritm si de cord, semi-comerciala, saxofonistii mi-au placut mult, de fapt n-am mai auzit saxofon pe stadion inainte si nici trompeta (dar trompeta nu-mi place cine stie ce), am frematat cuminte in rand cu lumea la hiturile alea hundredpercentamerica, dar lenny nu mi-a placut :D as fi preferat sa-si tina gura inchisa si sa nu ne explice ca: we represent....................LOVE, we represent.........PEEEEEEEEEACE, we represent.................GOOOOOOOOD, a fost ingrozitor de penibil, mi-a fost f rusine. si plus ca, la fel ca multi altii, se credea in hungary. desi asta m-a lasat cam rece si mi s-a parut asa de cumplit de naiva dezamagirea intregului stadion. era o chestie care stirbea profesionalismul entertainerului e adev dar totusi...de ce atata dezamagire?
am vazut filmul lui caranfil, restul e tacere, care ne reprezinta la oscar. e un film american :D asta e tot ce pot sa spun, desi unele faze mi s-au parut macar dragute. si am vazut goya/s ghosts care mi s-a parut sec. si in rest am facut ce trebuie de fapt sa fac zilele astea...si am ascultat de f multe ori weird fishes, simultan...

No comments: