Wednesday, May 21, 2008

touch me i'm sick


sunt zile in care ma simt murdara. cam asa cum ma simteam cand eram mica si eram certata ca am fata plina de praf si genunchii si rochita patate de iarba. asta in timp ce prietena mea (pentru ca o singura fetita mai exista pe o raza de multi ani lumina) era un exemplu de curatenie. umbla mereu in papuci cu picioarele curate si se purta in general ca o domnisoara.
ieri m-am simtit murdara. diferenta e ca de data asta nu s-a vazut si ca nici nu m-a certat nimeni. mi-am razuit singura tarziu cu lama jegul de pe creier si ochii s-au limpezit si s-au incalzit. micile pete monstruoase, bulinele efervescente de pe trup se spalasera deja in timpul celor cativa kilometri de alergare in jurul parcului. uita-te acum la mine uita-te acum la mine uita-te acum la mine : P
nu m-am purtat f urat ieri sau mai bine zis m-am abtinut sa nu ma port urat, mi-am inghesuit grimasa in gura cu toate degetele, m-am chinuit s-o ascund sub limba. si totusi un colt din esarfa ei si-a facut loc pe la coltul zambetului de fotografie. si rautatea a marait de cateva ori pe langa zidurile atent construite ale frazelor
stiti bine ce incerc sa fac asa ca nu mai insist

am primit pe mess de la cineva (de la un ozn mai exact) o gluma idioata. suna cam asa: conversatie intre doi emo: ce mesteci acolo? o guma? ce fel de guma, orbit? nu, gillette
cineva a trimis gluma asta la toata lista si s-a simtit mai implinit. nu-i asa ca te-ai simtit mai implinit?
ne place foarte mult isteria. isteria e buna. isteria ne scoate din kkt. din ala in care zacem cand luam pozitia ganditorului cu capul in maini si coatele sprijinte pe genunchi.
sorry dar the emo nu se vor sinucide pe capete. sorry dar emo nu se vor aseza intr-un sir indian nesfarsit si nu se vor lovi unul pe altul fatal cu bretonul in ceafa ca piesele de domino. sorry dar nici cei care se autodistrug si nici sinucigasii si nici criminaliiinserie si nici politicienii si nici nimeni nu se ridica singur pe soclul de "idol." si nici nu se da jos singur.


aici mai multe despre otaku
atat pentru azi.

1 comment:

o.h. - nevralgii-alimente said...

da frumos. dar ce este frumos? starea dinainte a ta? sau faza cu emo?
nebuniile si anumite dureri raman in continuare sub piele, cresc, se inmultesc,se multiplica la nesfarsit.le inregistram dupa ce au facut anumite defrisari si ravagii inauntrul nostru.