Wednesday, July 13, 2011

ce am mai facut de cand nu


in primul rand am facut copil (acum doarme) si asta a modificat destul. si sa nu mai spuna nimeni cand vede copilul « imi pare rau pt tine, dar seamana cu dani » foarte bine ca seamana cu dani evident ca imi place de el. la inceput m am uitat la filme apoi am bagat seriale dupa seriale sezoane intregi zile si nopti etc. ultimul a fost lost, dar nu vreau sa comentez. am citit mult la inceput cand copilul dormea la mine in brate dupa care n am mai avut chef. acum mi a adus oana si citesc asta. dani a fost plecat mult pt ca asa a trebuit si noi am fost mai mult singure (cu ajutoare, dar nu despre asta e vorba). am vorbit mult la telefon am iesit putin si mai mult cu copilul. am umplut balconul de plante si la toate le merge bine (mai putin la muraya). am cautat pt copil carti de povesti din cele nespectaculoase dar cu txtul original, dar mai tarziu o sa i cumpar si caramizi lucioase sa le tarasca prin casa si sa roada la ele. cand eram insarcinata a murit bunica mea si am cam fost nostalgica pt ca s a terminat copilaria (adolescenta s a terminat mai demult). majoritatea prietenelor mele au copil si toate au ramas intregi la cap si cel putin din punctul asta de vedere lumea e asa cum trebuie. mi am cumparat biblioteca neagra si in rest n am mai facut nimic prin casa n am mai avut timp si de fapt nici bani. cand ne am mutat acum un an nu ne gandeam la copil asa ca doua camere parea ok iar acum dormitorul meu cu dulap alb pat negru si perdele mov o sa fie transformat. i am cumparat copilului rochite neroz de la H&M si am imbracat o frumos. vroiam sa i trimit lui frate meu pe mail sa mi copieze pe panza doua schite de tim burton cu acadele sa mi atarn pe pereti dar mi a fost lene. aseara am abandonat toate traseele civilizate si parcurile cu pensonari si ne am plimbat cu copilul (dani e acasa acum) prin complexul politehnicii. adica prin parcul fara bancute unde lumea sta pe iarba joaca badmington sau manevreaza avioane de la telecomanda. m am gandit ca ar trebui sa invat sa joc tenis pt ca inotul in bucuresti e complicat numai la corabia iar handbal ce am facut eu in alta viata nu se mai poate etc. diana si a luat caine si m am gandit iar ca vreau sa mi iau mops dar o sa astept sa implineasca copilul 3 ani si o sa i fac ei cadou atunci. la corabia au mai crescut pomii pe care i am plantat mai demult. in perioada asta toata lumea e plecata din b. (probabil de asta si scriu) oana in spania ada cu care trebuia sa ma vad in moldova si n are semnal alina a plecat inapoi in canada elena cu care trebuia sa ma vad in maramures claudia care m a sunat acum cateva zile si care zicea sa ne vedem pleaca doua saptamani la londra etc. ca sa nu mai vbesc de raluca si toma care s au mutat in belgia si de doina care s a mutat in danemarca. am ascultat anii 90 din nou pt ca n am mai putut sa stau la comp si atunci am dat drumul la liste si am ascultat ultimul album raidohead care chiar nu. in primavara mi am cumparat niste ghetute "berlineze" superbe, dar de atunci nu mi am mai luat nimic sa ma topesc dupa.

as vrea sa mi treaca scarba dar aici copilul n a modificat destul (dar a facut o gaura foarte mare in) care n are cum sa treaca din moment ce imi doresc puternic in acelasi timp sa fac multe multe chestii si sa nu fac nimic, daca asta are vreun sens.

ps. vezi si post ul anterior

4 comments:

Radu Vancu said...

Heeei, ce frumuseţe! Să trăiţi fericiţi mulţi ani împreună! :)

Cristina Ispas said...

multumim si va uram si voua acelasi lucru, seniorilor

Anonymous said...

ei, bucurosi de vesti :)
sa traiti!

Cristina Ispas said...

multumim de urari :) bucurosi si noi sa vedem ca sunteti ok