Friday, July 31, 2009

diana said


diana geacar (2:28 PM): * ability to make commitments;* enjoyment of intimacy;* skills as a team player—without need to compete with the leader;* willingness to seek the opinions and advice of others;* ability to promote interpersonal harmony;* thoughtfulness and consideration for others; and,* willingness to self-correct in response to criticism.

diana a zis ca eu sunt asta de mai sus si eu am zis doamne ce perfecta sunt si dup-aia m-am intristat :) si dup-aia m-am corectat in gand ce perfecta vreau sa fiu :) si dup-aia m-am gandit la diavolita si m-am gandit ce perfecta e de fapt si ea pentru ca nu e decat ras sarcastic dar nu vrea sa pedepseasca oamenii, ci numai sa se detaseze de ei uneori poate :) si dup-aia m-am gandit doamne ce m-am inmuiat :)
tocmai am facut un quiz pe facebook:

Cristina completed the quiz "Which literary vampire are you?" with the result Lestat de Lioncourt.
You are at heart a spoiled child. You use your power to have a good time and you don't care who you hurt... HA!!!!

probabil acum ar trebui s-o pun pe diana sa faca un test sa afle cat de bine isi cunoaste prietena :d
si nu-mi mai scrieti pe mess si nici pe mail scrieti aici cand aveti ceva de zis pliz

1 comment:

oana said...

groaznica papusa, intr-adevar...
si asta o spune o persoana cu pistrui :D