Monday, May 25, 2009

Mudhoney - Touch Me I'm Sick

piesa e pt diana, habar nu am daca-si aminteste de ce
filmul e pt mine for research si pt voi - caut tot despre ce ma enerveaza la anii 60-70-80
http://www.ubu.com/film/si.html
de data asta am si o tema pt acasa: de ce de fiecare data cand imi place de cineva si vreau sa fiu friendly reusesc sa fiu proasta? si de ce mi-e mai usor sa ma imprietenesc cu cineva care la inceput nu-mi place?
nu e vba de complexe sau orgolii numai de-ar fi asa usor
daca ajung la vreo concluzie poate o sa scriu si pe blog cine stie, desi asta a devenit asa ... autoiluzionare
oricum, nu e o tema care sa ma dezechilibreze, am senzatia ca am depasit etapa asta (sau poate e vorba numai de o pauza :P). o sa-mi chinui neuronii in schimb

2 comments:

obiectepierdute said...

chiar nu/mi amintesc de ce si asta ma nelinisteste.

Cristina Ispas said...

stiu ca nu ti amintesti asa se intampla nu conteaza era oricum un ex inofensiv