Wednesday, October 3, 2007

f putin si f atent

gata nu mai sunt paranoica. sunt cuminte si linistita :) nu vrea nimeni sa-mi faca rau pt ca toata lumea are si alta treaba :P
am trecut si de criza de ieri in care ma gandeam ca nu sunt in stare sa fiu open pe propriul meu blog si ca nu sunt in stare sa am blogul meu "de om" ca sa preiau expresia cuiva
sunt intr-o capsula a timpului acum asa ca nu ma atinge nicio criza :)
renunt si la distilarea prin sakura si prin fetitza si vbesc direct sau macar incerc.
de fapt n-o sa vbesc bineinteles direct despre mine, o sa vbesc despre filme si despre foto si despre carti probabil, dar cel putin o sa vbesc eu.
am vazut zilele trecute numai filme cu vise si twisted memory :) si acum o sa vad filme de burton si filme japoneze cu fiinte fragile :)
am inceput sa vbesc mai putin ca primii pasi in viata f putin si f atent :) asta mai demult am inceput...
vbesc mai mult cu diana pt ca pot sa fac echilibristica si e ok daca fac echilibristica
si cu dani, dar asta e altceva nu intra aici :)
acum o sa trec repede la filme:
am vazut zilele astea mulholland dr despre care s-a vbit mult la savirsin / si da au fost cateva faze f mishto, dar nu m-a tulburat peste masura filmul. atunci imediat n-am avut nicio recatie si deja incepeam sa cred ca e ceva wrong cu mine, din moment ce toata lumea fusese impresionata. dar poate ca nu a avut asa mare impact si pt ca, e ciudat sa spun asta, imi era destul de familiar. figurile lumina cadrele ruperile de ritm si de story. sau poate simt eu prea mult nevoia sa ies total din cadru. scena cu SILENCIO mi-a placut ff mult.
am mai vazut the I inside, care a fost ok, in afara de final, f previzibil. desi banuiesc ca era pe logica aia in care e ok sa fie previzibil, pt ca e vba de limpezire.
am revazut fear and lothing in las vegas. il vazusem mai demult. si a fost ok, in afara de momentele in care gilliam a simti nevoia sa faca filozofia narcomanului si care era asa o filozofie de cool...
si si requiem for a dream despre care nu vreau sa spun decat ca dani a descarcat muzica si am ascultat a doua zi toata dimineata :)
si am vrut sa descarc 4 luni 3 sapt si 2 zile si am descarcat examen. au mai patit-o si altii...in fine, l-am vazut pana la capat daca tot m-am apucat...
si acum o sa vad un film vechi dupa un scenariu de robbe-grillet si cred ca asta o sa fie ok. cel putin mult mai mishto decat cartile. am vazut deja secvente :D
acum o sa mai vbesc putin cu diana si o sa merg acasa
zilele astea o sa mai pun niste fotografii de data asta nu atat de reci ...

1 comment:

Anonymous said...

Good for people to know.