Thursday, September 6, 2007

plasticandplush

mi s-a intamplat o sga data sa vreau neparat sa-mi fac o prietena. adica sa vreau neparat sa conving pe cineva sa-mi devina prietena. sa conving ca merit, ca sunt ok etc. nu-mi dau seama exact, dar probabil cam asta era ideea... si a fost unul dintre cele mai penibile episoade prin care mi-am aratat vreodata fatza de hartie ca protagonista. pt ca nu mi-a iesit. azi am renuntat oficial. nu mai vreau sa-mi fii prietena, bine? nu mai vreau eu. pentru ca am obosit. pt ca nu mai vreau sa conving pe nimeni ca sunt ok. pentru ca nu e ok sa vrei sa convingi pe cineva ca esti ok...etc. imi mai permit luxul de a fi patetica in postarea asta si dup-aia gata.
si nu m-am jucat niciodata cu papusile. am mintit. cand aveam sapte ani ai mei m-au dus la cinema. rula genul ala de film splatter care-nu-era-pt-copii. am retinut o sga imagine. un hol lung cu perdele de voal, care tremurau usor dansate de vant, si in spatele lor o gramada de manechine spanzurate de niste sfori. din loc in loc era spanzurata si cate o papusa de carne. urasc perdelele de voal si stiu, sunt convinsa, ca tu ai perdele de voal acasa. si ai mei mi-au cumparat o papusa mare cu parul rosu (pe care am urat-o pt ca era vulgara) si o blonda cu parul scurt si cret (pe care am urat-o pentru ca nu avea personalitate).
mi-am cumparat tenisi. sunt cu patratele ca uniforma de comunista mica si rosii! am dat pe ei treisutecincizecidemii si asta nu inseamna ca sunt artista. m-am tuns la coafor cu treisutecincizecidemii si dup-aia m-am dus si m-am finisat acasa, in baie. inca nu mi-am vopsit parul si inca nu vreau sa-l vopsesc.
mi-am cumparat o rochita de dantela neagra pe care o s-o port candva cu pantofiorii de lac si cu un sacou negru si dintr-un material tare (o sa-mi cumpar si sacou) si asta nu inseamna ca sunt deprimata. pentru ca nu sunt. am o prietena blonda o prietena snoaba o prietena tunsa ca baietii o prietena care nu vrea altceva decat sa se marite si sa faca copii o prietena care sufera cu adevarat din dragoste. am mai multe prietene. imi place sa ma vad cu fiecare separat si sa vbim inclusiv kkturi.
cred ca imi sunt si ele prietene pentru ca pe toate le cunosc deja de multi ani si ne vedem cat putem noi de des si nu ma simt cu ele ca straina.
n-am mai citit nimic mishto. sunt infundata cu o chestie pe care nu vreau sa o amintesc si nu prea mai am timp. am inceput yann martel viata lui pi si probabil o s-o citesc desi ma enerveaza inca de la inceput pt ca vrea sa ma convinga ca animalelor le e mai bine la zoo pentru ca au hrana la nas regulat si fara efort ca si oamenii carora le e mai bine acum decat cand erau primitivi fiindca au apa la bot si mancare la magazin si masina de spalat. dar eu ma incapatanez sa cred ca nu mi-ar placea sa ma inchida cineva undeva, chiar si in puf si cu totul la bot. nu ca as fi o militanta pentru drepturile animalelor. pentru ca nu sunt in general o militanta. exista o explicatie si pt asta bineinteles.
dani a plecat in seara asta la munte. pe langa echipamentul obisnuit si-a luat la el o saltea de apa, de plastic, foarte portocalie, sa doarma pe ea. eu nu m-am dus pt ca nu am timp si nici nu vreau sa tin pasul cu el pana pe culmi.
am vrut sa alerg si sa alerg si sa alerg si sa fac sport si sa ma fac perfecta. adica puternica. adica straina. am renuntat. m-am insurubat in scaun si scaunul l-am insurubat in podea si ma lupt cu butoanele.
am primit cadou de ziua mea o geanta sport gri metalizat si fumez dunhill gri metalizat si am bricheta gri metalizat cu dungi subtiri negre.
n-am mai scris poezii de cateva luni si imi fierbe creierul si stiu ca o sa scriu toata viata poezii si as vrea in schimb sa fac filmulete si nu stiu sa fac. si as vrea sa stiu sa desenez si nu stiu.
ascult compulsiv the dresden dolls si desi imi plac de multe ori si versurile de la piese visez la negative.
am mai descoperit un site www.aridolan.com. l-am pus la linkuri. e si o poza mai jos tot de-acolo.
pana data viitoare plasticandplush doll wish you ...

2 comments:

Anonymous said...

nu mi-ar fi trecut niciodată prin cap că tocmai tu ai asemenea probleme. deci, ai renunţat...:) şi ai anunţat-o oficial pe blog.:D. mda, seamănă cu o declaraţie de dragoste postarea asta.:D

eu m-am gândit de o mie de ori că mi-ar plăcea să fiu operator. de film. la feminin cum ar fi oare? operatoare?:D mie "operatoare" îmi aduce aminte de " operatoare a mulsului mecanizat".:D

Anonymous said...

uhmm, Hello! ai vreo adresa de mail cumva ? as vrea sa'ti pun o intrebare... ( insomnia.devnull@yahoo.com ) , yahoo iD : insomnia.devnull

multumesc anticipat!