Thursday, April 10, 2008

stuff

ma intrebam acum de ce oare nu mi-am pus niciodata pe blog tracking devices. sa fie autismul atat de sharp in jurul meu, sa fiu chiar inchisa etans? nevermind
azi e ziua prietenei mele doina (doina cu labradoru bart:) suntem prietene cam din clasa I. prin clasa IV i-am furat clasorul cu timbre :D pana la urma i l-am dat inapoi. nu o sa derulez acum povesti cu sclipiciul cam dus din copilarie si adolescenta, dar vroiam neaparat sa marturisesc asta cu furtul. cu doina ma vad diseara :)
dimineata inainte s-o sun pe doina m-a sunat madi (si pe madi o cunosc tot din clasa intai :D (nu am mai vazut-o de aprox. o luna pt ca noul job o plimba prin toata tara) m-a sunat sa-mi dea un nr de cont unde trebuie depusi banii pt intalnirea de zece ani de la terminarea liceului. in mod normal, asta m-ar fi deprimat. dar pana sa apuc sa ma gandesc la lucruri urate am mai vbit si cu alti fosti colegi. toti sunt ok, sunt la fel, imi place de ei :) cum imi placea si inainte de fapt:) am vbit printre altii si cu cealalta doina the very heavy metal girl in my class. e directoare de mall (can you believe it? I mean what's the conection?) tocmai cauta un vapor pt the same big event. m-am gandit cateva secunde la mine. mi-a trecut. dar va trebui sa-mi pun si problema asta at some point. va trebui sa-mi reconsider niste pozitii.
am trecut intre timp si peste marea dezamagire de ieri cand mi s-a scurs sangele si mi-au explodat creierii pe tapiseria din masina si am fost cel mai prost sofer ever din b. dar sper sa fie ok pt ca nu suport sa nu termin. si o sa fie ok normal eram numai f obosita. mi-as cumpara in fiecare zi chestii si imi cam si cumpar dar sper sa ma opresc :)
diana scrie ceva secret :) asta o las asa nu mai zic mai mult. poate nici nu stiu mai mult :D
aseara m-a sunat dana si o sa mergem la ei week-endul viitor sa stam pe malul baltii :)
week-endul asta mergem la corabia o sa fie si ziua maica-mii in curand si o sa mergem la casa noastra care deocamadta n-are gard si in curte are pe post de decor numai cateva gauri din care am scos noi chestii urate
asta e un post numai cu oameni nu cu carti si nici cu filme desi tot mi-a ramas pe creier secventa aia din animatrix in care cativa humans agreseaza o femeie robot si o dezbraca in strada si e facuta din otel si are sanii din cauciu si e f trist
dar asta nu e un post trist. e un post care sustine ce-am spus in postul anterior :) sunt inca multe de rezolvat dar atata timp cat nu putem incepe de undeva o sa asteptam pur si simplu (NOI :D)
see you :)

No comments: