Tuesday, April 1, 2008

save now

diana mi-a zis ca nu mai intra niciodata la mine pe blog daca si-asa nu scriu nimic :P
cu diana vorbesc in fiecare zi pe mes :D dar probabil tocmai asta e: nevoia de a-l surprinde pe celalalt si din alt unghi, usor deviat :) si mie-mi place sa intru la ea pe blog cand nu vbim parka am senzatia cumva ca o prind neatenta :P
in fine ce sa zic sunt f aglomerata: trebuie sa-mi termin imensitatea de lucrare si ma consuma lent pentru ca e mult si totul trebuie trecut prin filtre si filtre etc etc
ma duc de doua ori pe saptamana sa fac vrrruuuuum vrrrrummm prin oras si desi imi place f mult (normal) e destul de obositor si mananca timp si asta. mai trebuie sa si studiez Cartea Cartilor :) dar o sa termin si o sa fac vrrrum vrrrum singura. o sa-mi cumpar o jucarie si o sa fac vrrrum vrrrum cu ea si o sa fie f frumos
azi a fost f ciudat in oras cu cinci mii noua sute noua zeci si sase de politisti si jandarmi in fiecare intersectie si eu cu buy some more more more more la maxim in urechi :)
alina urmareste tot ce se intampla in oras si ma suna sa ma intrebe daca vreau sa merg si e o dragalasha si-mi place de ea deshi ultima data cand m-a sunat am zis ca nu merg pt ca ma duk la corabia :)
in week-end am fost sa ne intalnim cu doina si cu bart (labradoru ei care acum o luna cand am fost la munte era micutz de tot shi acum e mult mai mare si e f gras:))
si saptamana asta o sa ne vedem probabil cu madi care si-a schimbat iar job-ul :P
si am mai vazut filme si am mai citit cartzi dar sunt intr-o perioada ok asha ca nu e nevoie sa vbesc despre asta :)
o sa vbesc cand o sa fie nevoie. dar totusi am vazut trois couleurs si mi-a placut mult (mai ales rouge :))
aseara am vazut pt a doua oara Das Leben der Anderen (vietile celorlalti) pt ca dani invata germana :D in fine el nu l-a vazut prima data in intregime
vreau sa ma plimb cu bicicleta dar nu prin bucuresti vreau sa avem multi bani sa ne facem casa noastra de la corabia frumoasa sa ne ducem prietenii acolo sa fie f frumos
am fumat in total 6 tigari de anul trecut si sunt f fericita. azi am vazut la farmacie un pachet de tigari mentolate care aratau f bine fara nicotina pt cei care se lasa de fumat si o sa-mi cumpar azi nu stiu de ce nu mi-am cumparat :)
cam atat. sunt f ok. m-am obisnuit cu stratul ala usor abraziv care invaluie lucrurile sau cel putin asa cred acum si e ok. numai ca am multe de facut loveyou
dianele amandoua au sa-mi reproseze ca n-am scris nimik de cosbuc (unde am fost eu si diana geacar si diana iepure si catalina george, invitate de miruna vlada :), sa citim in cadrul primavara poetilor) :D nu stiu ce sa scriu. a fost f bine desi ma simteam complet fara putere (sau tocmai asta a facut sa fie bine). am vbit mult cu copiii. imi place sa vbesc cu ei desi am observat ca insist sa le tot spun ca totul e ok ca nu trebuie sa aiba complexe de parca e evident ca le au. dar ei poate chiar nu le au :)
dupa am mers sa bem o cafea si am dat peste cristi si sgb si dupa am plecat si am mers cu diana sa ne intalnim cu bogdan si am stat putin cu ei si am plecat la corabia :)
mi-a parut rau ca am fost putin agitata si obosita (nu din cauza mea, orasul a fost de vina:))
:)

1 comment:

Anonymous said...

vezi, te-am lăsat păe tine să scrii despre sgb, despre inspiraţie, dar nu ai scris, aşa că o să scriu eu.:D P.S. după două săptămâni.

cam asta.

în rest, noi să fim sănătoase şi să ne mai întâlnim din când în când. la coşbuc ai fost de nota 10!