Sunday, April 6, 2008

artificialsun


ma gandeam ca din postul anterior reiese mai mult ca sunt din tabara celor care s-au tot lamentat zilele astea "ce ne trebuia noua nato" etc. dar nu e deloc asa. e un post mai mult autist cu toate sagetile intoarse spre mine, tinta mobila. nu o sa spun acum mai mult ce cred despre toata afacerea cu nato pentru ca nu e cazul aici. vroiam numai sa nu ramana ca sunt si eu o alta complexata latino-ortodoxa care n-are nevoie de nimeni si care vrea sa inchida portile de aur ale minunatei ei tari :D sa nu mai vina nimeni nici de la Vest nici de la Est pt ca de Est ne-am saturat si Vestul nu mai e niciel ce-a fost :P in niciuncaz nu e asa :) nu vreau sa dansez ca printesa retard protejata inauntru, pur si simplu orasul mi se parea strange, pur si simplu eram putin agitata, subtiata, stoarsa, mascata :) acum sunt ok si am senzatia ca o sa fiu ok mai mult timp pentru ca mi se limpezesc niste ape care se cam tulburasera, care se umplusera de sange. pentru ca e varsta asta idioata probabil si ma simt neputincioasa pentru ca nu reusesc sa impac chestiile egoiste (dar necesare) pe care trebuie sa le fac pt mine pt ca altfel nimic nu are sens si chestiile pe care vreau si trebuie sa le fac pt altii. pt ca altadata exista o ordine in care sa faci lucrurile si acum nu mai exista. desi probabil ca e bine ca nu mai exista.

dar e f frumos ca in curand informatia are sa fie stocata in diamante pt ca diamantul e cel mai rece ever si se incalzeste cel mai greu ever pt ca informatia incalzeste desi numai creierul. si e f frumos ca a mai trecut un an de cand au zis coreeni ca toate familie coreene au sa aiba roboti at home in douazeci de ani :) eu oricum cred ca mult mai repede

si e f frumos soarele artifical de la tate modern din foto :)
dar sa revenim la celula mama. nu-mi mai fac planuri. nu ma mai zbat intre decizii care nu-mi convin si decizii care-mi convin dar duc pana la urma tot la lucruri care nu-mi convin. aman. mai am cateva luni de pauza. dupa care I ll be back in business forced to run the show again. intre timp, cat astept, sper sa nu se intample nimic rau, sa nu se schimbe deloc lucrurile, sa ramana cum sunt acum *desi stiu ca n-am control asupra lor. si sa le schimb eu cand o sa pot intr-o directie sau alta.
au inceput iarasi durerile de ceafa probabil sunt din nou de vina ochii. a fost apa prea tulbure si i-am fortat si pe ei. si o sa merg sa rulez cu masina dupa ploaie si cu durere in ceafa si fara sa fi dormit si o sa fiu o bucata de carne moale si n-o sa stiu sa-mi apas greutatea pe pedale si o sa ma rog sa treaca mai repede si dupa o sa ma intalnesc cu dani in oras si o sa dorm la masa si dupa o sa ma duc singura acasa pentru ca el are treaba si acasa o sa dorm la o ora total aiurea si o sa ma trezesc cand vine el si nu o sa mai dorm toata noaptea :)
dar totusi raul rautatea turbarea aia care nu erau ale mele oricum s-at scurs complet din baterie si acum incarc direct la computer si totul o sa fie frumos si eu o sa fiu echilibrata si nice asa cum trebuie. see you :)
enjoy the artifical sun :) desi mie imi place f mult si therealthing (vreau sa spun ca imi place la modul compulsiv lately citesc chetsii despre etc) si o sa stau mult pe plaja la vara, in primul rand la dunare si si pe alte plaje :)

No comments: