Monday, April 21, 2008

capacitate maxima



fac experimente cu mine. incerc sa fiu nu 24 dar 16 ore in functiune in fiecare zi si sa dau in fiecare minut randament maxim. sper sa nu ajung in punctul mort de data trecuta cu insomnii dezarticulante si masti asimetrice si nici nu cred ca o sa ajung acolo pentru ca de data asta activitatile sunt ceva mai variate :)
m-am intors de la munte aseara si n-am fost o sublima masinarie masurand ritmic imperfectiunile scoartei pana la urma, am fost o fiinta umana am interactionat cu alte fiinte umane (de altfel a fost si usor de data asta) am vorbit pana tarziu toata lumea a fost ok nu m-am enervat mai mult de 2, 3 sau 4 secunde in total atata doar ca am mai leshinat si n-am prea dormit :)
prietenii mei sunt maturi si frumosi au pierdut gustul pentru utopii adolescentine care reuseau in asemenea contexte sa devina obositoare pt toata lumea. sunt relaxati inteligenti si funny :)
am fost la o pensiune in lunca siriului, am petrecut o dupa amiaza lenesa pe malul lacului fara fund, seara am stat pana tarziu "la birou" (asa se numea incaperea unde se fuma) la pensiune, am facut inclusiv teste de personalitate :P a fost asa relaxant si asa bine, foarte bine a fost
si gata de-acum o sa fie cald si o sa plecam iar tot timpul :)
de fapt a fost si trist cand jos in sat am trecut la interval de nu mai mult de 30 de secunde pe langa doi baietei de 6-7 ani. primul dintrei ei era imbracat destul de bine si cara o sticla de suc de doi litri, al doilea era imbracat mai saracacios si avea numai o sticla de jumatate de bere la subrat
acum sunt insa back in business la job dupa merg sa imi perfectionez skillul de sofer dupa care ma intalnesc cu dani dupa care ma intalnesc cu o prietena dupa care tarziu merg sa alerg cu castile in urechi, dupa care o sa citesc ceva dupa care o sa dorm :) si maine si poimaine o sa stau la nr 58 in biblioteca etc etc.
intre timp poate se trezeste si diana mai devreme azi, poate face marea concesie :D pt ca vineri n-a facut marea concesie si o sa vbim :P
intre timp am citit pe romania culturala un articol al lui adrian mihalache din luceafarul si m-am amuzat putin, desi mi-a trecut destule de repede. nu stiam ca s-a scos la noi din programa scolara (nici nu stiu daca s-a facut valva in jurul subiectului, ma indoiesc) teoria darwinista a evolutionismului, ca raspuns la ultimele teorii creationiste care au prins radacini mai ales prin alte parti, speculand verigile lipsa din teoria lui darwin
asa ca e f posibil sa avem chiar un nou „proces al maimuĊ£elor” in bucurestiromania in 2008 si atunci ar fi si mai amuzant si dup-aia si mai trist. sunt curioasa acum la maxim insa sa vad cat din teoriile geneticii apare prin manuale sa nu uit deci sa caut.
si mai distractiva mi se pare ancheta din revista tribuna, care-i intreaba pe literati daca sunt sau nu sau sau daca ar trebui sa fie interesati ei, sau intelighentia in general, de sfera politicului
nu, sa nu fie interesati deloc, sa stea cuminti cu ochii inchisi daca se poate sub apa :D
o sa pun foto cu vulcanii noroiosi la care am ajuns aseara :)
si aman sa pun foto de la corabia promise si sa scriu despre julie morstad. o s-o fac zilele astea cu siguranta :)

No comments: