Tuesday, May 26, 2009

Xploding Plastix - Kissed By A Kisser

nu mai conteaza intrebarile de ieri, mi-a explicat dani tot. poate sa-mi placa de cine vreau eu oricum in continuare chiar daca nu stiu sa ma port si chiar daca reusesc sa spun fix invers decat intentionez. in fine, o sa stam mai mult pe afara asa cum le sta bine unor oameni care beneficiaza de high positive affectivity plus ca, fiindca am terminat cu teza, in sfarsit, vreau sa ma refugiez in citit o vreme fara alte bruiaje emotional-relationale. soooo, dispar putin, don't worry. just to feed the plant
nu-mi plac decat doua piese, in afara de wrong, de pe albumul depeche, si nici astea foarte mult, dar concertul ar fi fost altceva si inca imi mai pare rau. in fine, nu stiu ce vreau sa zic cu asta :P
ascultati asta, imi place fff mult

No comments: