Tuesday, March 17, 2009

little pain is no pain at all


primvara n-are legatura cu asta, ca sa fie clar.

ma invelesc incet incet inapoi in straturile care pentru mine inseamna identitate, dupa ce m-am prabusit din cauza unei supradoze de empatie, unui puseu de oboseala (stiu ca va plictisesc cu oboseala mea, dar asta e, a existat dintotdeauna si o sa existe intotdeauna, dar sa nu se inteleaga ca e mereu rea, pentru ca uneori e blanda si f buna), unui spatiu prea mic de actiune si de reflectie.

nu conteaza ce-am mai facut, asta e si problema cu blogul asta, aici trebuia sa spun ce-am mai facut, dar de fiecare data cand am starea de scris ma trezesc ca nu mi se pare nimic important. de-aia si suna asa fals si penibil cand ma apuc sa insir chestii, nici macar nu-mi amintesc de fapt atunci, mai mult scot lame din memorie.

asa ca va trebui sa raman la nivelul starilor vagi, sa stiti cand dorm, cand m-am trezit, cand sunt rea, cand sunt buna, cand sunt proasta si cand nu sunt proasta, cand sunt inteleapta si cand nu sunt inteleapta etc.

dimineata m-a surpins vasile, cu care n-am mai vbit demult, de fapt cu nimeni, cand mi-a zis ca scrie poezii. era f devreme, nu stiu exact :) si atunci mi-am dat seama ce bine ma simt dimineata, desi ma plang mereu. cand mi-e inca somn si cald si uneori brusc putin si frig si se trezesc niste emotii asa pur si simplu :)

acum nu mai am timp, merg cu oana sa vad papusi vodoo (via link de la bogdan :)) si dupa o sa ma duc cu dani sa ne cumparam ceva frumos :)

si joi ma duc la timisoara pana saptamana viitoare :) si poate o sa va povestesc, dar numai daca simt, daca nu nu :)


No comments: