Friday, June 27, 2008

something is very wrong












n-am repetat din greseala, asa am simtit nevoia. nu prea am chef sa ma interoghez de ce. este pasajul de la universitate inca in lucru. il recomand celor care nu l-au vizitat inca. recomand echiparea cu ochelari de soare sa fie intunericul cat mai apasat si casti in urechi. fotografiile sunt si nu sunt atat de expresive pe cat le-as fi vrut, dar am decis sa nu lucrez deloc pe ele, pentru ca postul asta este dedicat cuiva care probabil astepta un post urat. si asta e un post urat. unul foarte urat. pentru ca nici el nu ne salveaza


3 comments:

Anonymous said...

daca nu spuneai ca e vorba de pasajul de la universitate, cred ca m-as fi gandit o vreme pana sa-mi dau seama :) adevarul e ca locul asta iti da o stare de ... "dezechilibru" :)

Anonymous said...

mie mi s/a parut o instalatie cu arta contemporana :)

Cristina Ispas said...

dap, e ca o ruptura sensibila in mijlocul bucurestiului. si bineinteles, nu vreau sa spun cu asta ca bucurestiul n-ar fi oricum sensibil...: P