Sunday, November 25, 2007

plastilina


e cald si bine afara si eu sunt la job cu fereastra larg deschisa si tocmai mi-am desfacut o portocala :)

de fapt am scris numai randul de sus la job acum sunt acasa si miroase a vopsea - de la calorifer si a cafea si nu mai e cald si bine nici atunci nu era dar mi s-a parut

ei bine am fost la targ. si a fost asa: in jurul meu haos. din haos apareau cand si cand fete cunoscute. si toate mi se pareau Prietenoase numai pentru ca erau cunoscute. as putea spune ca la targul asta n-am surprins in multime niciun Dusman. si totusi diana zice ca erau mai Multi dar nu i-am vazut eu fiindca aveau toti capetele infipte prin nisip :P

la intrare se vindeau magneti din aia de care am zis ca mi-a cumparat maica-mea si s-a improprietarit si diana cu unu asa ca am scrasnit si am scrasnit si am scrasnit in palme pana cand un domn de la standul universitatii aurel vlaicu din arad - unde ne lasasem noi hainele fiindca acolo era si standul lui vasile - m-a invatat sa ma joc mai frumos cu magnetii si anume sa-i arunc in sus si asa i-am tot scrasnit de atunci incolo prin aer si straluceau :)

in rest am vbit cu mai multa lume asa cum mi-am propus - fff putin si fff atent :) - diferenta a fost ca de data asta a fost usor fiindca eu de fapt nu sunt o persoana chiar asa de isterica pe cat multi au crezut si mai cred :)

m-am intalnit cu diana (iepure) si florin de doua ori in viteza n-am vbit absolut deloc

am vbit cu bogdan (lipcanu) despre comunism si cum am ratat sa facem bani din muzee cu tema asta. mi-am adus aminte cu ocazia asta ca am vazut cu dani ca a disparut circul foamei de la sebastian

a aparut antologia de la savirsin si e foarte frumoasa. sus e coperta. dar poate o sa pun alt post pt asta

duminica am fost cu dani sa cumpar bomboane de ciocolata si am ramas fascinata la raftul pt copii de cutiile de creta colorata si pana la urma dani mi-a luat plastilina, pentru ca a zis ca n-am ce face cu creta colorata. dar o sa ma gandesc eu ce sa fac cu ea si o sa-mi iau. n-am reusit inca sa produc nimic dragut din plastilina, dar cum reusesc o sa pun fotografie :)

oana si cristi erau cu Pana mea si cristi are planuri mari a scris si pe blog uitati-va

aseara am vazut surf's up, desene animate cu pinguini surferi si mi s-a facut dor de vara si de inot

citesc in continuare jurnalul lui kafka, dar numai cateva pagini pe zi pt ca mai mult e obositor si ar fi ca si cum n-as citi
am abandonat christina domestica - pur si simplu nu am rabdare sa urmaresc povestea cu extraterestii si americanii si romanii si Conspiratiile. ma simt ca atunci demult cand nu-mi placea foarte tare jules verne (adika nu asa de tare cum le placea baietilor) si era frustrant. dar nu abandonez de tot inca

zilele astea nu prea am avut timp de citit de fapt...

am primit leapsa de la catalina si acum trebuie sa fac o lista mai jos cu ce anume imi doresc de craciun :)

1. imi doresc, nu conteaza ordinea, niste ghetute de lac sau cel putin ghetutele alea rosii pe care le-am vazut ieri si care erau fff dragute si pe care le-as transforma in fetis imediat

2. vreau un laptop fiindca si mie si lui dani ne place sa stam muuuuuuuuuuult conectati :D


3. imi doresc sa aranjeze mosul peste noapte casa pe care ne-am luat-o la corabia si sa ne ducem acolo si Prietenii si sa fie foarte frumos, desi mi-ar placea si s-o aranjam noi :P

4. as vrea sa primesc toate cartile de care am nevoie ca sa nu mai fie nevoie sa merg la biblioteca

5. vreau un i-pod nou-nout stralucitor

6. vreau multi ciorapi colorati :D

7. as mai avea nevoie de un raft si de un dulap si de loc unde sa le pun

8. as vrea o papusa blythe :)

9. un lupo si carnet fara sa mai fac scoala :P

10. o motocicleta pentru dani de care vrea el

si ma mai gandesc :P

leapsa mai departe oanei, lui cristi :D si iuliei :P


aaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

si cica s-a redeschis clubul literar si cica merge si f bine pt cine vrea sa activeze si f bine si pt cine vrea sa vada numai cum activeaza altii ca mine pt ca mie de fapt mi-e frica de club :P

4 comments:

Anonymous said...

da, da, da. am văzut ieri în târg multe scriitoare (prozatoare şi poete, şi critic(e) de teatru) care purtau ciorapi coloraţi de tot felul. cu dungi, fără dungi, cu flori şi fluturi, cu dungă la spate, cu gaură în genunchi şi etc. din ăia îţi doreşti.:D?

Cristina Ispas said...

nu din aia
colorati simpli, fara natura si fara avangarda imprimate pe ei :P
si sa nu fie de scriitoare sa fie comuni :P

Anonymous said...

da, şi nu e adevărat că nu am vb absolut! deloc. deşi, dacă ne raportăm la câte avem de vb, cred că ai dreptate.:D deci, da, absolut deloc.

Cristina Ispas said...

:)o sa recuperam